زبان شعر – تجزیه و تحلیل از راش را “زور 10”

دسته‌بندی نشده

شما نوشته اند یک لحن با یک ریتم جالب و ساختار جاذب ملودی آوازی. شما در حال حاضر نیاز به نوشتن کلمات به همراه آهنگ های خود را. زمانی که من دانشجوی سال اول در دبیرستان تحليل من عجله را “زور 10” از آلبوم آتش خود را نگه دارید. در این روند (با نگه داشتن آتش خود تی شرت و یک پوستر از سه مرد من بیشتر تحسین حلق آویز کردن هیئت مدیره گچ) من به یک سخنرانی در مورد هشت دستگاه های ادبی است که تشکیل خوبی نوشته شده و شعر و یا شعر. آنها onomatopoeia, تجانس, similes, اغراق شخصیت و قافيه assonance و استعاره.

من را انتخاب کرد “نیروی 10” به دلیل آن را شامل تمام هشت دستگاه های ادبی و از این رو من دریافت اعتبار اضافی برای سخنرانی من. من تعریف این دستگاه های ادبی و نمونه است.

Onomatopoeia اولین دستگاه ادبی مورد استفاده در مقدمه. Onomatopoeia یک کلمه است که تقلید و یا نشان می دهد منبع صدا است که آن را توصیف. باز ahhh یک onomatopoeia طول می کشد حدود 15 ثانیه است. این مجموعه تن از این ترانه به عنوان ترانه ای است که نیاز به استقامت. دوم دستگاه ارائه شده است تجانس. تجانس ادبی است یا لفظی سبکی دستگاه که شامل تکرار همان همخوان صدا در آغاز چند کلمه در پی. “دوران سخت و تقاضا سختی بحث تقاضا سختی قلب تقاضا سخت آهنگ ها تقاضا…” تکرار کلمات سخت و تقاضا قرار می دهد تاکید بر نیاز به کنترل هر وضعیت نامطلوب و به نوبه خود آن را در اطراف برای یک نتیجه مطلوب.

Neil Peart بلافاصله متحده خطاپذیر بودن از شرایط انسانی با “ما می توانیم ظهور و سقوط مانند امپراتوری جریان در داخل و خارج مانند جزر و مد”, است که در یک تشبيه. یک تشبيه است یک شکل از بیان مقایسه دو بر خلاف چیزهایی که اغلب معرفی شده با کلمه “مثل” یا “عنوان”. او در مقایسه با توانایی ما برای رسیدن به و موفق به این تلاش جمعی از امپراتوری و به شدید قدرت از مادر طبیعت است. او زیر مقایسه او با “بیهوده و هوشمند فروتن و گنگ ما می تواند ضربه و خانم مثل غرور” بیشتر تاکید ما چگونه می تواند “بیهوده و هوشمند” مانند نیروی امپراتوری در اوج خود و یا فروتن و گنگ زمانی که آنها نابود شده است.

خط بعدی “ما می توانیم دایره در اطراف مانند طوفان” یک مثال اغراق. هنگامی که به عنوان یک دستگاه ادبی مبالغه است اغراق است که در حالی که در نظر گرفته نمی شود گرفته شده به معنای واقعی کلمه هنوز هم توصیف یک وضعیت و یا تصویر است که حداقل امکان پذیر است یا ممکن است. این شعر تاکید می کند که چگونه ما به عنوان انسان می تواند آشفته و پر هرج و مرج مثل طوفان که نوردد و به طور تصادفی از بین می برد. و یا ما می توانیم “رقص و رویا مانند عاشقان” است و طرف دیگر سکه که بیان می کند که هنگامی که ما خوشحال هستند; ما بیان احساسات با شادی و ایجاد شده است. “حمله روز مانند پرندگان شکاری” دوباره اشاره به تونل چشم انداز موفقیت بدون توجه به کسی که ممکن است صدمه دیده در طول راه. “رفتگران تحت پوشش” است و ترس است که ما احساس می کنیم که ما می توانیم ارائه برای خودمان و مستقل.

پس از این دو آیه کر متحده “نگاه به چشم طوفان.” این اولین مثال از شخصیت. تجسم یک هستی شناختی استعاره است که در آن یک چیز یا انتزاع نشان داده شده است به عنوان یک فرد. طوفان نیست به معنای واقعی کلمه چشم اما باید یک نقطه کانونی است که در آن نیروی خود را قوی است که به دنبال کسی که در چشم است که مستقیم ترین راه برای نزدیک شدن به یک فرد است. “نگاه کردن-برای نیروی بدون فرم”. این آهنگ در ادامه به احتیاط ما با احتیاط از محیط اطراف ما, “به اطراف نگاه کنید – در این دید و نگاه در نگاه کردن به اطراف نگاه کنید.”

در سومین آیه وجود دارد نمونه هایی از هر دو قافیه و assonance. یک قافیه تکرار مشابه برای تلفن های موبایل در دو یا بیشتر از دو کلمه (اغلب در پایان عبارت) است و اغلب مورد استفاده در شعر و ترانه. Assonance است صرفنظر از واکه برای تلفن های موبایل برای ایجاد داخلی قافیه در یک عبارت یا جمله.

“ما می تواند حرکت کند با savage grace به ریتم شب

سرد و دور افتاده مانند رقص دختران

در گرما از ضرب و شتم و چراغ”

این آیه تاکید می کند که ما چگونه می تواند پنهان در درون خود ما درون گرایی. با تمرکز بر موسیقی از طبیعت, شب, قافیه با چراغ به تضاد بین ریتم طبیعی از طبیعت و نور مصنوعی محصور محیط باشگاه. “در گرمای ضرب و شتم” یک مثال از assonance. این سرعت سراینده شعر با قافیه را نشان می دهد ضربه و پاسخ عاطفی به موسیقی است.

آخرین آیه مقایسه “رز عاشقانه” به “هوا از joie vivre” یا “شادی زندگی” به عنوان یک استعاره. یک استعاره است یک شکل از گفتار اختصار بیان شده با مقایسه دو چیز گفت که یکی دیگر است. این مقایسه equivocates گل همراه با عشق به joyousness از زندگی است. Neil Peart شرح و تفصیل در مقایسه “بیش از حد مناقصه دل بر ما باد” به این معنی که به عشق است به خود آسیب پذیر و در تضاد با تشبيه “پوست به عنوان ضخامت به عنوان دزد.”

این پل یکی دیگر از مثال اغراق “افزایش و کاهش در نیروی ده ما پیچ و تاب و جهان و سوار باد.” نیروی ده نمونه به عنوان یک نیروی فراتر از ما سه بعدی وجود به عنوان به معنای واقعی کلمه با پیچ و تاب و جهان که نیاز به قدرت فراتر از زمان ما دانش است.

من با استفاده از این دستگاه های ادبی برای نوشتن خود من آهنگ. آن است که مفید به آگاهی از این تکنیک برای نوشتن متن ترانه. در یک مورد از بلوک نویسنده ادبی دستگاه ابزار سرگرم کننده را به بازی با. به عنوان مثال یکی دیگر از عجله آهنگ است که به طور خاص یک بازی در دستگاه های ادبی است “مقلوب.” در این آهنگ نیل هوشمندانه نوشت و آن را به یک بازی با کلمات و آهنگ است که در واقع کاملا مسلط. کر متحده “هیچ امن صندلی در جشن خود را با بهترین چاقو در وحش شب تبدیل نازک سنت است تبدیل به گناه است.” کر به تنهایی با استفاده از تجانس و استعاره قافیه و تجسم… Neil Peart نشان می دهد استفاده از این دستگاه ها همیشه درخواست تجدید نظر به گوش شنونده و بنابراین با تمام که می شود گفت اجازه دهید ما با یک فکر… ما نمی شود بورس در غبار ما متناسب با… اجازه دهید ما هرگز چالش تا کنون برای پایان دادن به هرگز پایان و دریافت آنچه که ما معتقدم که ما می تواند رسیدن به در میان ما در میان غبار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *